Canna Mure España SL is een geregistreerd bedrijf, volledig gelicentieerd om te opereren in Spanje, waar al onze producten zijn goedgekeurd als cosmetica en legaal om te verkopen in de EU.

Cannamure España S.L.

Calle Moscatel 10, planta 1
29631 Arroyo Del La Miel,
Malaga, Spain
Telefon:
+34 951 162 696
+34 653 663 315 (telefontid: 09.00-17.00)
Email: [email protected]
CIF: B93549210
IBAN: ES86 2100 2678 9702 1027 7529
SWIFT/BIC: CAIXESBB

VERZENDING

Levering van de bestelde zal geschieden op het door de aanbestedende dienst opgegeven afleveradres. Als een of meer van de door u bestelde artikelen niet op voorraad zijn op het moment van bestellen, zullen wij contact met u opnemen of u wilt wachten tot de resterende producten in voorraad zijn of dat u een restitutie wilt voor de ontbrekende producten. We zullen u dan onmiddellijk via e-mail informeren als dit het geval zou moeten zijn. Uw pakket wordt verzonden met een verzendbedrijf en niet met reguliere post.

VERTRAGING

Mochten er vertragingen ontstaan met betrekking tot de aflevering van uw bestelling, neem dan contact op met GLS of ga naar hun website en geef het tracking nummer dat u van GLS hebt ontvangen toen u de bestelling maakte.

Zodra de bestelling is verzonden, is het GLS die verantwoordelijk is voor het pakket.

TERUG

Als u een artikel wilt retourneren, u dit binnen 14 dagen na ontvangst doen. Zodra we het product hebben ontvangen ontvangt u binnen 2 weken een volledige restitutie. Het artikel moet worden geretourneerd in dezelfde staat als het werd ontvangen zo nieuw en ongeopend. Bevestig altijd documentatie en bankgegevens en bewaar uw elektronische kassabon als bewijs van verzending. De kosten voor het terugsturen van een product moeten door de klant worden gedekt.

ANNULERING

Als je je bestelling hebt afgewezen en geannuleerd, ontvang je een melding. Het bedrag van de storting wordt binnen 14 dagen terugbetaald.

We kunnen niet garanderen dat een snelle terugbetaling voornamelijk te wijten is aan bepaalde bank-of creditcard beleid dat soms vertragingen kan veroorzaken.

WANNEER U UW ZENDING ONTVANGT, CONTROLEER DAN OF DEZE TIJDENS HET TRANSPORT IS BESCHADIGD.

ALLE CLAIMS VOOR BESCHADIGDE PRODUCTEN MOETEN UITERLIJK 48 UUR NA ONTVANGST WORDEN GEMAAKT.

Mijn winkelwagen Item verwijderd. Undo
  • No products in the cart.
[]